söndag 2 februari 2014

Programledare ??!!


Jag håller faktiskt med !!

-Bara ett krismöte kan rädda festen

MALMÖ. Melodifestivalen är som vilken koloss som helst; extremt trögstartad.
Men frågan är om inte den här schlagerpremiären tar priset.
Festen kom ju aldrig ens i gång.


"Sämsta deltävlingen någonsin"OCH JAG HÅLLER FAKTISKT MED! Men det sämsta var väl ändå programledarna! Ska dom verkligen få fortsätta? vet inte ens om jag längtar till lördagarna framöver! Katastrof!





Julia vill ha ett litet syskon. Vi hinner, vill och orkar inte är min enda förklaring! Men det räcker tydligen inte .....

Vi har varit iväg på dansskola och nu några timmar med att"göra "ingenting" Film, lugn lek och några tidningar:-)



Mina föräldrar har åkt hem igen, tråkigt! Blir för lugnt på en gång.
Senare simskola och sen hem och sova. En ny härlig lång vecka börjar snart igen, äntligen - härligt!!  KRaaaam

1 kommentar:

  1. Jag håller med dig fullt ut! Vad har hänt med Svensk Schlager?

    SvaraRadera