måndag 10 februari 2014

Polis



Det är roligt med främmande! Utanför vår dörr såg det ut så här:-) Det var rätt många som inte ens fick plats i bild ..


Kyckling med sallad och ris och självklart "foffo" vet inte om det stavas så, men gjort av mannagryn som man äter med händerna:-)
Här halva gänget! (alla ungar tappade jag räkningen på eftersom de inte var stilla och i samma rum en enda gång:-)
Jag vet, julstjärnan ska bort. Men inte än !!!! Så mysigt .....!

            Charlie King (gryyyym röst/) kom också förbi en stund. Det fick bli en grön för mig idag:-)

Lite snacks: smakar små-kakor och ser ut som rätt raka ostkrokar:-) Det kallas "chin-chin" jag smakade EN !! Duktigt va´...



Nu väntar lite mail, planering för i morgon och sedan sova. Längtar! Känner mig rätt trött. Jag har varit städerska, servitris, coach och polis idag:-) + att jag har tränat! Lite för mycket på en och samma dag!


KRaaaam & sov Gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar