lördag 15 februari 2014

Guld OS och Melodifestivalen


Hoppas allt bra! Ett guld idag, Grattis !!!  Roligt, känns som det är en guld-dag:-)

Barnen höll inte vad de hade lovat. De skulle sova längre än 8 men vaknade 07.00! En lördag morgon och inte vilken lördag som helst .... Det kan bli en sen kväll/natt :-)

Vi satt med en tjej vi känt länge och som varit med oss på midsommar och sjungit bakom Alban flera år. En nervös tjej med startnummer 7. Lycka till Alice (artistnamn: Ace Wilder)




Lite Svarte Petter blev det efter frukosten. Nu några minuter lugn på rummet innan allt sätts igång igen:-) Jag ska ha på mig en klänning som jag tycker ser ut som schlager ikväll:-)!



Nu väntar vi på kära vänner som kommer med bil från Stockholm! Längtar efter dom. Roligt att ha dom här ikväll!! Mina fina föräldrar är även dom på plats!

                           Mina bästisar Annika Duckmark & Ankie Bagger. Skynda på .........!!!

Jag är närvös!!! Fy, känns som jag inte kommer våga titta!! Du måste hjälpa till att rösta - (på bästa låten) .....  099-20208    !!!!!



KRaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar