lördag 1 februari 2014

Från NU och kalaslördag!!!!

Phuuuu!!
Tror inte det e sant. Lugn & ro med ett barn!! Julia har nyss somnat. Somnade sent igår och vaknade alldeles för tidigt i morse!!! Så ingen mello för henne..

Igår efter skolan fick Jane ta med två vänner från skolan. Planering till de andra kom.... Några tjejer i klassen sov över o hade ett grymt roligt pyamasparty!



Som fortsatt i förmiddags då alla tjejer i klassen kom på kalas. De är så roligt att se att alla är så snälla och goa med varandra & verkligen tar hand om varandra! Kalas mellan 11-13.30. Vad bjuder man på då?
Pannkakstårta!! Blev omtyckt och allt gick åt! Toppen ♡♡♡♡



Jane blev glad o överraskad när hennes moster o några i familjen bara dök upp! De åkte 70 mil fram och tillbaka för att gratta Jane (gulligt!) Middag och fika, sen åkte de tillbaka till Hudik igen.


Mer paketöppning. Men NU är alla kalas, paket och uppvaktningar över!! Julia har även hon hunnit med att vara på kalas hos en dagiskompis! Gustaf♡♡
Vi föräldrar blev bjudna på lite smått & gott:-) när vi hämtade....



Mina ben skakar fortfarande .... Ska ändå köra vidare!! Nu har jag bestämt mig! Det är inte ofta jag bestämmer mig, men när jag väl bestämmer mig för saker då bestämmer jag mig!!

Fyra saker jag bestämt mig för de två närmaste veckorna !!

Från idag : Lördag den 1 Februari Från exakt NU!!! - till Lördag 15 Februari

- Inget godis, chips, bullar och kakor
- Mycket vatten
- Träna
- Inget mjukt bröd

 Det är lättare att sätta mål i Januari och Februari än i november/december ......



Let´s Go !!!
Melodifestivalen, jippi !!! Vi kollar. Vet inte vad jag ska säga om låtarna......

XXX

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar