torsdag 19 december 2013

Snart e tävlingen slut och lite till ....


Denna period är "listor" bra! Att bocka av och när listan är tom är väl en sån skön känsla. Istället för att veta att det var fem saker jag var tvungen att göra idag, men tyvärr kommer jag inte ihåg mer än tre.....
Typiskt i allt stress!

Jag blev bjuden på lunch av min fina vän Ankie på hennes kontor idag! Så sött, en kille kom och ville ha hennes autograf!
Träffade även på J-O Waldner mfl. Prat om hemsidan osv. Du kommer väl ihåg ....... Hans hemsida hittar du HÄR !!





Alban var hem "12 timmar" och är nu iväg på jobb igen. Vi ses på julafton nästa ggr:-) Slipper bli trött på varandra i alla fall:-) .....

Nu ska jag hämta fem barn och sen brukar kvällen gå rätt fort. Middagen önskade jag stod klar på spisen klockan 17 men icke ..... Ingen aning om vad jag ska hitta på !?

PS. Tävlingen avgörs SNART Ds. Vinnarna presenteras i kväll, spännande !!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar