fredag 20 december 2013

Singelmamma





                      Sin känsla kan man inte göra så mycket åt, men sina tankar kan man påverka ... !!


Beyoncé, jag kan förstå vad du menar ...

"Rätt tankesätt" är ett sätt som kan hjälpa till många gånger. Våra tankar påverkar hur vi känner. Och det vi känner bestämmer hur vi beter oss...



Alla (oavsett ålder, yrke, status, färg) har "upp och nergångar". Vi har alla endast 24 timmar per dygn och vi har även alla gemensamt att det enda vi vet om framtiden är att vi inte vet något alls ........  !




Fredag igen! Nu börjar Jul-lovet, JIPPI!

Idag ska jag till skolan fram och tillbaka sex gånger, helt sjukt. Bra träning: 1,2 km x 6 ..... Rätt ok
Lämning, hem, avslutning, hem, hämtning, hem :-) ...

Jag har sovit 9 timmar inatt och känner mig rätt Ok faktiskt. Sömn är mitt bästa medicin :-) Jag är laddad för en härlig fredag!


KRaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar