onsdag 4 december 2013

NEJ





Man märker att månaderna går fort... På utväxten :-) När jag blir gammal ska jag använda HATT och då slipper jag slingor:-) Bra idé!!



Jag har fått frågan om jag också tränar som "den andra hälften" eller om jag lagt av. Svaret är NEJ ..... För tillfället, till och med benböjen ligger på "is" .... men men. Snart e jag i gång igen. Jag e en sån där som vill känna att det är fint väder ute och frisk luft att andas och få träningen liksom på "köpet" Kanske jag väntar till april/maj :-) Är det en bra bortförklaring!?

Kvällens event som bästa Annelie Niehoff fixat var toppen! Fina saker från Living and room, mysig stämning, härlig musik, god glögg mm och ett tillfälle för mig att göra lite reklam för Lavie.se.







Tack för i kväll! Jag och goodiebagen kände oss nöjda på vägen hem:-) Borta bra men hemma bäst!

2 kommentarer:

  1. Kin, du behöver inte bli gammal för att bära hatt. Sååå vacker du är på bilden MED hatt. Tack för en rolig,med mycket humor och en omväxlande blogg. Läser varje kväll.

    SvaraRadera
  2. Fin du är!!!!!!!!!!

    SvaraRadera