onsdag 11 december 2013

Överraskning



Allt gick bra idag. Nu är det bara att vänta några veckor och hoppas på det bästa. Mer kan man ju tyvärr inte göra ....


Jag blev så glad när jag fick höra att mina föräldrar kommer idag!!! Jag som försökt fixat o trixat för att få ihop allt åsså dyker den bästa överaskningen upp bara sådär ...
Alban är borta onsdag- söndag på jobb och det är en vecka fullt med aktiviteter och lucia på skola, dagis och massa annat. Bilen är inlämnad så detta passade mig så bra, Tack för att ni alltid finns där för oss! Fast vi bor på tok för långt bort ifrån varandra. Nu var det över en månad sedan vi sågs igen. Kanske tur vi inte bor i samma stad, då skulle ni aldrig bli av med oss:-) .....




Snart ska jag hämta Julia hos sin pojkvän Oliver. Hon sa häromdagen :

-Mamma, jag vill följa med Oliver hem i morgon OM han fortfarande är kär i mig då vill säga .....


KRaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar