torsdag 5 december 2013

Panik över julklapps köp !?


Hoppas allt bra med dig!


Nu känner jag mig frisk igen, fy för att vara "ofrisk.." !! Vila, massa vatten (gärna med citron) D-vitamin, bra frukost, ingen stress, ingen träning, klä sig varmt är några av "bra kurerna"
MEN det kan gå över ändå med endast lite Alvedon några dagar, oftast tar det bara lite längre tid:-) ..


Vid lämning är det alltid något som ska visas nu runt julen. Jag försöker "ta den tid det tar" tills fröknarna säger åt mig att det kanske e dax att gå:-) haha. Ibland hinner dom inte innan jag står i hallen med deras sop. Det dras in såå mycket från gården och har man lite tid så har man:-)


                                                                "För att tomten ska komma ..:"



Har du köpt klart alla julklappar till barnen?! Spring inte runt på stan: Gå istället in på någon sida på nätet och beställ allt där! Helt galet att springa runt när man inte ens vet vad man letar efter :-)
Gå in tex på Lekmer.se 

Vill du köpa något fint smycke?! En bra sida att besöka är bybillgren.com , du hittar dom även på Facebook HÄR !

Tree by Billgren är ett rätt nytt och innovativt smyckesmärke designat av Johan Billgren. Smyckena har en tuff, rå stil med mycket läder. Den typen av smycken som bara ser bättre ut ju slitnare dom blir. Kollektionen är designad för att passa både killar och tjejer. 


 Anders Bagge är en av många som ofta använder dessa smycken! Snart även min sambo, fast han "vet det inte än" så jag hoppas han inte läser detta! (Han brukar gå in här " i smyg" vet jag men han tittar bara på bilderna och läser inte texten har jag lärt mig ....hihi

En bra julklapp i alla fall !!


KRaaaam så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar