fredag 20 december 2013

Omslaget på tidningen Hälsa


Fantastiskt att jag gått och blivit riktigt religiös. Livet blir lättare, roligare och det är bara att säga "förlåt" … Så fint i kyrkan idag då skolan hade avslutning: Vet inte hur många gånger jag besökt kyrkan i december :-)





En trappa ner hörs musik och tjej fniss. Jag har lovat att gå ner och jag är en som håller det jag lovar. Det är tydligen superhjältinneafton så på med "stassen" och iväg. Tur jag har nära hem. Hihi

Fick även se detta idag: Jag berättade förut här i bloggen om något fotojobb, det var för tidningen Hälsa! Den kommer snart ut i butik och detta är JanuariNr :-) där ni ser mig på omslaget….


           
                                                           I dagens Klick hittade jag denna bild:



I kväll kan det finnas en chans att jag blir uppe längre än klockan 24.00 och det var rätt länge sen faktiskt :-) …..  Jag tänker "bita ihop" haha

KRaaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar