onsdag 15 augusti 2012

Vilken tur jag hade och fin vän på besök !!!


Vi tog en promenad till en sandstrand nära oss för att få lite omväxling .... Men för mycket sand, mycket småkryp och kallt i vattnet blev vi inte långvariga! Nalle Puh ville så gärna följa med också :-)



Spadar, hinkar, puffar, ringar, dricka, filt, handdukar, badkläder, solglasögon, böcker, nalle puh, spel för 30 minuter ...



Alltid roligt att se när andra ruskar handdukar samtidigt som de gnäller att det är sand överallt, barnen e arga eftersom mamma inte tagit med sig rätt fika, en "liten" som stoppar farliga saker i munnen och påsar, saker och grus överallt ....

I dag ligger någon på +  .... Det är sällan jag ber om saker men när jag väl gör det får jag oftast som jag vill :-) Hi Hi

                                   Snälla Alban kom hem med denna, Perfekt och helt i min smak !!

                                                   Mjuk och Skön både ute och inne ...


                                                               Redan en favorit !!!

Nu väntas min vän Jenny Albinsson som kommer och hälsar på och sover kvar. Mysigt! Jenny har tidigare också bott i Stockholm några år men kommer från Delsbo. Jag har känt Jenny ca 15 år. Vi har jobbat ihop, hon har följt med mig och min familj till Nigeria och vi har gjort massa annat skoj ihop också men som alla andra vänner träffas vi allt för sällan!

Kraaam



1 kommentar:

  1. Men jäklar vilken snygg! Helt underbar. Jag vill också ha en... Kan du hälsa Alban det :)
    Hälsa jennie från mig, det var väldigt längesedan jag träffade henne.
    Kram

    SvaraRadera