torsdag 2 augusti 2012

Björn Borg & Markoolios Hus


Hej min vän!! Snart kväll igen ..... dagarna går för fort! Snart e man gammal. När blir man gammal egentligen!? Jag tycker att man börjar bli gammal runt 90. När jag var 18 tyckte jag 25 var rätt gammalt, sen kommer jag väl ihåg när min pappa hade 40 års fest då alla tanter och farbröder i samma ålder var där.... dom va gammal ....  Saker och ting ändras och tur e väl det.

Vi har haft en hel skön dag! Solen har varit framme massa och värmen har varit behaglig! Tänk att det redan är augusti ....
Våra kära vänner (Åsa och Patrik och de superfina tjejerna Alva och Maja har åkt) ... tomt och tyst blev det!
Vi var ner till en liten badstrand och badade på förmiddagen och på vägen dit hittade vi massa hallon och blåbär


Jane, Alva och Julia (Önskade att Alva bodde i Stockholm så skulle jag "sno" henne till lite barnvakt!)


På eftermiddagen fick vi följa med vår "Ingarö granne" på en liten båttur runt Stockholms Skärgård.


                            

                                   Vi åkte och kikade på lite fina hus. Såg bland annat dessa fina!

                          
                               Här i det vita bor Björn Borg och hans familj, så himla fint !!

                                         
                                                    Banan e ALLTID bra att ha med sig !!

Vi åkte samtidigt förbi Markoolios hus som ligger väldigt nära Björn Borgs hus (här var det palmer planterat vid sandstranden .... )


Nu ska jag natta barnen som verkligen behöver en tidig kväll (det var länge sen) !!

Kram och hoppas du har det bra i sommarvärmen och OM ni inte har fint väder så hör av er för ni får gärna komma hit till Oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar