onsdag 15 augusti 2012

Vi får se .... och denna vecka !


Ännu en härlig solig dag. Jag och barnen är ensamma i "stugan" på Ingarö. Eller här kallar vi det LANDET medan sommarställen uppe i Norrland alltid kallas "stugan"...

Barnens pappa har möte i stan och vi ville stanna här ute och njuta de sista dagarna i poolen .....  Jag hann nämna att jag gärna önskade mig en dress (jag skrev om igår...) eftersom jag är så snäll är jag väl värd att få en sån:-) Följdfrågan blev i alla fall :
-Vilken storlek och vilken färg?   Det KAN väl inte betyda annat än att han KANSKE kommer tillbaka med en .... !?
Jag sa Small och en rosa eller röd/blå/vit .... så det blir spännande att se!




Nu börjar man känna sig redo för vardagen snart. Jag börjar längta till rutinerna igen. Denna vecka består av göra barnens sommarminne som de ska ha med sig efter sommarlovet till skola och dagis, möte i morgon förhoppningsvis, träffa min fina vän Jennie som är här i Stockholm på modemässan, och själv ska jag också ut på mässan för att gå modevisning på Lördag! Full fart alltså som vanligt. Det gillar jag! Annars blir jag lätt rastlös, och jag gillar inte att vara ensam heller och det kan jag intyga att jag sluppit vara denna sommar :-)
Hi Hi

KRaaam så hörs vi senare


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar