lördag 4 augusti 2012

Vänner och två barn ....


Jag har lagt mig två gånger redan ....  och nu sitter jag här och skriver
Jag trodde jag skulle sova men märkte att jag glömt att sätta på Julia blöja och hörde lite för sent att det ändå var för sent. Upp och byta sängkläder!
Jag trodde igen att nu är det sovdax till jag hörde en förbaskat envis mygg som vägrade visa sig så fort jag tände lampan. Till slut fick han ändå avsluta sitt liv stackarn ..... och då blev jag pigg igen:-)

Vi har haft en varm och härlig dag. Solen är oftast framme här även om det regnar inne i stan. Barnen lekte skola i vår studsmatta och hade både lunch, vila mm här inne ....
Ni som har 1 barn och funderar på ett till, tveka inte! 2 barn är mycket lättare än 1 tycker jag!! OM man inte har ett uselt förhållande vill säga för då tar det garanterat slut eter barn 2 .....
De leker, roar varandra, har alltid en kompis, slipper tjata att mamma ska bygga pussel, pratar, skrattar, gråter och bråkar ihop!

Våra vänner Ankie och Molly och lilla hunden Maja kom till oss och vi har badat (jag med!) ätit, myst, ätit godis, pratat och haft en lugn, skön kväll!! De sover kvar hos oss och i morgon har de faktiskt sagt att det ska bli sommarens varmaste dag med sol hela dagen, kan man tro på det!?
Kom på NU att jag har varit dålig att ta bilder idag, får bättra mig tills i morgon!

                                                            Här söta Molly o fina Ankie

                                                      Vårt godis fylldes på några gånger ...



Sov Gott



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar