onsdag 22 augusti 2012

Då och Nu ...

Så liten, så ovetande och oskyldig. Jag förstår inte att min "lilla tjej börjat 1 an" !!! Jag blir tårögd och det är både av stolthet, lycka och en liten bit sorg att tiden går alldeles för fort.

                                                              igår ....

                                          Nu idag på morgonen! (första riktiga skoldag) och Lila så klart:-)


Vad hände?? Jag märker inte så stor skillnad på MIG själv... eller kanske lite. Inte mer än att jag fått bättre hy, bättre hår, bättre tålamod, bättre smak, bättre på att laga mat, bättre att ta hand om barn, allt känns så mycket bättre...
Kommer faktiskt inte på något som blivit sämre .... Hmm , det skulle vara synen i så fall och att rumpan sitter något längre ner .....  annars e allt detsamma...
Säkert därför jag fortfarande beter mig som en 25 åring .....

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar