torsdag 16 augusti 2012

Min nya utbildning utan stress :-) .....


Vi har bara varit med varandra och jag har inte haft många tankar idag på en dator:-) Sorry! Ibland blir det så, men de dagarna är få ...

                  Så mysigt att ha min/vår vän Jennie här även om det var alldeles för kort stund!


Jenny och Julia sitter och pratar och titta på båtarna som åker förbi.. En solig förmiddag innan vi tog bilen och åkte in till stan. OJ nu är stan "igång igen...." massa människor, bilar, cyklister mm ...
En rolig fråga Jane ställde igår som jag verkligen fick tänka till på:
- Mamma, vad tycker du själv att du är bäst på. Att bada eller köra bil ..... Hi Hi
Om man säger så här: Jag e ingen höjdare på bilkörning - och jag är en "badkruka" ..



Jenny är i Stockholm för att jobba på Stockholms mässan och jag hade ett möte med Heléne Nord som är ägare och grundare till Hälsoakademin Europa AB.




Nu är det bestämt, jag ska börja läsa/plugga .... Jag ska bli Stress- och Friskvårdsterapeut när jag blir stor:-)
Kursen startar i September och är under 1 år. Det ska bli så spännande och roligt, något helt nytt !!
Är du intresserad eller vill veta mera gå gärna in på deras fina hemsida som du hittar HÄR 


Ps. Jag trivs med min nya
OnePiece och kan varmt rekommendera en Ds.

Kramis








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar