fredag 17 februari 2012

Ok, Det ska inte behövas, MEN det behövs tydligen


En helt vanlig fredag:-) Frukost vid Odenplan 9.30 ...


SÅ roligt att träffa Erik igen som jag inte sett på ett halvår :-(     "Lisse" och jag ses i alla fall lite då och då:-) och I morgon kommer hon hem till oss med barnen och ska sova över, MYSIGT!! DÅ gör jag undantag och äter godis!!! Längtar:-) Men suget blir faktiskt mindre och mindre när man inte äter...





Läste detta i tidningen idag. Och visst, Det ÄR hemskt och det är absolut helt sjukt och förbjudet!! MEN jag kan ändå tycka att OM man nu måste gå ensam klockan 05, 06 på en lördag morgon så gå inte (som tjejen på bilden) i högklackade skor och kort kort kjol ........ Jag TROR att detta kanske INTE hänt om 19 åriga tjejen "lånat" eller kanske haft ett par mys byxor och gympa skor i väskan att slänga på sig på "väg hem" .....

Ok, det ska inte behövas, MEN det behövs tydligen ,,,,,, :-(


Kraaam så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar