söndag 26 februari 2012

Fisk och bröllop ,,,,,


Jag fick en fisk!! Fy vad läskigt. Roligt att pimpla men inte roligt när man får upp något. Jag vågar INTE ta av  från kroken, aldrig! Jag vet och försöker lära barnen att man inte ska ropa på Hjälp om man inte e i nöd  men jag ropade själv: - HJÄLP så Julia frågade om jag var i nöd ... och det var jag ju .....




Vi grillade lite korv och drack varm Oboy. Mysigt! Barnen stor trivs och vill inte tillbaka till Stockholm, ÄN ..

Vårt ställe är härligt på vintern men ännu härligare på sommaren!


Vi saknar mormor och morfar och en farmor o farfar i Stockholm!!! Lyx för alla som har dom nära!!



Midsommar: Ser nästan ut som Bröllop, Annika och Jag. Hennes blogg kan du följa på annikaduckmark.blogspot.com       
                 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar