lördag 4 februari 2012

grrr vad kallt .....

Borta bra men hemma bäst:-)! Jag stannade inte kvar ,,,,,

Men grrr vad kallt det är!! Taxi mätaren hem från Arlanda visade -17 grader !!! FY
Jane var vaken så henne han jag mysa med men Julia sov så det får bli i morgon bitti istället:-) !! I morgon ska INGEN ringklocka ringa klockan 07 !! Ska bara tänka på "de andra som e kvar i Köpenhamn" som ska jobba en dag till. Vi har haft suuuupertrevligt fast lite jobbigt att stå och gå hela dagarna i höga klackar, då man inte e van.....

Jag kan ju erkänna att det känns LITE tomt utan tjejerna! Fina vänner har jag fått som jag aldrig träffat innan!



Här jag, Annika, Anki och Johanna :-)



De skulle kolla på schlagern ikväll och mysa. Jag kan erkänna att jag inte såg mycket av den, men jag tror att det går i repris imorgon som jag ska försöka se - men först väntar dans imorgon =söndag. Sedan ett kalas i vanlig ordning :-)

Nu ska jag krypa ner bredvid en varm, mysig 3 åring och förhoppningsvis få sova till 8.30 !!! 
(det sista som överger en är hoppet ...... )



Kraam och Sov gott !!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar