torsdag 16 februari 2012

Julia har namnsdag och mammamiddag ,,,, !!



I dag har jag tagit det lugnt! SÅ Skönt!

Badat med massa barnolja i vattnet.... Min hud känns som ett barns!
Mitt på dagen, känns konstigt ,,,, men varför?? Den tiden brukar inte finnas, men idag dök den upp:-).. Vilken tur jag hade !!
Inga måsten, inget skynda och INGENting! Jag som stressat i 15 år ,,,,,  Skönt att slippa känna stressen av att ha en budget, sälja, stressen att barnen ska bli sjuka, stressen över att missa tunnelbanan (eftersom nästa går om 10 minuter,,,,,) skynda på dagis eftersom man inte vill att barnen ska hämtas sist, stressad när man får minsta ont i halsen för vad skulle hända om JAG blev sjuk mitt upp i allt ,,,,,
SÅ många gånger jag suttit på toa och SAMTIDIGT torkat golvet med våtservetter ....... SJUKT !!



Enda måste i dag var en liten present till Julia som har namnsdag idag.
SÅ gulligt, våra "grannar" som numera bor i Brasilien smsade och Grattade!








I kväll är det "mamma-middag"   Vilket bra initiativ!
Alla mammor till barnen i 6 års träffas och äter en god middag och umgås (bra sätt att lära känna varandra) !!



Det kanske var någon mening med att jag somnade klockan 21 igår ,,,,,  ikväll kanske jag tar igen det, vem vet???
Kraaam


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar