tisdag 7 februari 2012

mycket av lite ,,,,


Jag har skickat biobiljetterna idag. Grattis Mia !!! Hoppas vi ses på Söndag!  :-)




Jag hämtade i vanlig ordning klockan 15 på dagis. Veckans fråga:


Svaret av min sötnos:

Hi Hi


Eftermiddagen och kvällen har varit bra men lite väl "gnällig" OCH jag vet nog vad det beror på... Endast soppa på dagis så redan på vägen hem tror jag magen skrek efter mat och skrek gjorde även någon mer ....
Konstigt när barn blir "överhungriga" så vill de inte äta. Men efter MYCKET om o men med LÅNG uthållighet går det bara av farten. Det är de där första två tuggorna ....  alltid!!

Sedan kom tröttheten och man måste ju ändå "hålla ut" till åtminstone 19 annars blir det en tidig morgon ....
Barnen har badat, kollat på tv och sedan nya favoritleken : "kittlings leken" där JAG ska försöka ta dom och killa tills de "skriker" SLUTA :-)eller som ofta sker att någon gör sig illa eller råka sparka den andra ,,,,,


Nu har jag precis ätit middag : MUMS - gott var det! " hämt mat" som Alban hämtade tidigare idag:



Fisk och ris och en super god sås. Idag har jag börjat mitt nyttiga liv:-) Se hur länge det håller,,,  Jag smakade inte ens semlorna som resten av familjen mumsade på ... Bra gjort va!?


Nu ska fixas inför i morgon. Kläder+ är det utflykt med mat, ska göra mig startklar redan ikväll ifall jag inte "hinner" imorgon. Jag åker ut till Modecenter och jobbar direkt efter lämning klockan 9 ifall jag inte hör av mig. Sedan blir jag där hela dagen och på kvällen väntar Dagis möte!

Kraaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar