tisdag 21 februari 2012

GLAD !


Efter många misslyckade försök att få telefonen att fungera så FUNKAR den igen !!! Jag e såå glad, GUD vad beroende man är av något man klarade sig utan för 10 år sedan ...... !!
Jag har "spritat", tvättat och torkat den,  Den luktar till och med gott...    Sedan fick den "vila" på elementet:-)  Den saknade nog livet och tog sig en funderare innan den bestämde sig för att leva vidare :-) 

Jag slipper skaffa en Iphone ,,,,

Julia sa i morse:
-Mamma, du får låna MIN tills jag kommer hem ..  Söötis



Semlor är köpt, allt fixat och nu ska barnen snart hämtas. UNDERBART väder ute. Sol och +5 , helt plötsligt är alla mycket gladare, kan det vara för våren känns nära ,,, eller är det för att man VET att ikväll FÅR man äta SEMLA ... Det MÅSTE vi alla få unna oss tycker jag UTAN att ha dåligt samvete !!!

Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar