onsdag 29 februari 2012

Guidetti och lite annat ....


Jag har kunnat skrivit att vi hade en underbar dag ,,,,  det hade vi också MEN

Fick mig att tänka på alla utlandsresor vi gjort:

Det lustiga är att man nästan aldrig uppskattar det på plats. Ungarna gnäller, bråkar, allt kostar massa, det är för varmt, för kallt på kvällen, det regnar, för mycket sand, kloret svider i ögonen, Poolen känns farlig, som en matsal med desperata barnfamiljer vid middagen som öppnar kl.18 som hänger på låset ....
Men när man sedan fått distans och det gått ett tag och man tittar tillbaks så fanns det inte ett fel!
Allt var prefekt och man sticker iväg igen, året därpå!!
Så kändes min dag idag:-)  Hoppas du förstår vad jag menar....

Här kommer några av de saker vi köpte:

En skidjacka, solglasögon mm






Vi provade alla inneskor (typ 8 olika sorter och alla möjliga storlekar x 2 barn) Inga passade !! 
Vi åt lunch, träffade några vänner jag inte sett på väldigt länge, så roligt!

Nu körs lite "sappande" mellan kanalerna. Sverige 1-0, Vi får väl hoppas det nya stjärnskottet gör bra ifrån sig:-)
John Guidetti,  Född 15 April 1992 i Stockholm. (Anfallare) Började spela i Bromma pojkarna...  mer kan jag inte, Hi Hi
Kraam och Sov Gott





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar