tisdag 14 februari 2012

Oj ,,,


Det finaste man kan få är väl teckningar. Julia hade gjort denna åt mig som jag fick ta hem idag. Sötnosen!
"Kärleken en häst står det längst ner..." ???




Vi har varit ute och ätit med våra vänner ikväll, Mysigt! Att det ska till Alla Hjärtans Dag för att ses ,,,,,, TUR att det finns:-) ! Ankie Bagger, Mattias Frisk och deras barn Molly o Filip och dom leker SÅ bra med våra:-)!




                               Fick denna fina tröja idag. Ps. Julia har tagit bilden ...... Ds.


Nu ska jag duscha, fixa matsäck o packa. I morgon har Jane heldagsutflykt med skolan. De ska åka slalom och jag ska följa med. Ska bli mysigt!! Hoppas bara det slutar snöa för OJ vad det snöar ute nu och det ska tydligen fortsätta hela natten och även i morgon ,,,,,,


PS.Hoppas du förstod att det var ett litet skämt i mitt tidigare inlägg:-) Hi Hi   Ds.


Mitt projekt där jag hittat en lokal (som jag nu tyvärr inte längre har) ... men letar vidare så klart. Jag har tänkt att öppna någon form av eget/massage ,,, Har ju en utbildning och skulle gärna vilja göra något helt annat än det jag gjort senaste åren!

Visst ser det härligt ut!!? Jag tror jag somnar :-)

Kraaam


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar