tisdag 21 februari 2012

INGEN TELEFON :-( och en semla :-)


Vad ska jag göra!!!????
Klockan var bara 06.00 så när Julia ville upp på pottan tänkte jag inte tända lyset (så hon vaknade till utan kanske kunde somna om någon timme till...) Jag använde min mobil som har svagt perfekt liten lampa, MEN vad hände, jag tappade SÅKLART den ner i pottan :-( 
så nu är jag telefon lös. Den vägrar att starta och luktar bara illa ,,,,,, 


Visst ska man alltid börja med de tråkiga nyheterna och avsluta med de bra !!?

I dag blir det en Semla /Fettisdagen. Det är ALLTID på en tisdag :-)



(Semlan var inte alls någon semla från början utan en tårtbitsformad bulle som åts i en skål med varm mjölk)
De godaste finns enligt 4 Nyheterna på Tösse Bageri på Karlavägen här i Stockholm, så DIT ska jag gå idag !!!!

Kraam så länge


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar