fredag 3 februari 2012

Jag kanske stannar kvar ..... !?


Hinner verkligen inte med att blogga härifrån. Dagarna går i ett. Vi hinner byta om och vila benen/fötterna ca 15 minuter innan middag .....






Dagens goda middag. Lyx med efterrätt och vin till maten varje dag. OCH det bästa av allt, att sitta i lugn och ro och äta länge! Det är man INTE bortskämd med hemma ......









Här står chefen på mässan och ser till att allt går rätt till ......





Efter middagen gick vi upp till Sky bar där utsikten är enorm (våning 23) med glasrutor runt hela så gäller att inte vara höjdrädd....
Här sitter jag och provar om pianot e stämt :-) .....



I morgon kväll flyger jag hem.. De andra stannar kvar. Vad fort det gått ändå!! Jag har pratat med barnen varje dag och Jane säger att jag får stanna kvar några dagar. Julia undrar varje dag när jag kommer hem för hon längtar men det går bra och dom har ju värdens bästa mormor & morfar hemma.
Jag "tror" jag kanske stannar utan att berätta för någon...  bara ligger och slappar hela söndag HELT själv på ett hotellrum och vilar mina svullna, ömma fötter :-) vi får se .....


Kraaaaam så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar