tisdag 10 januari 2012

Kronprinsessan väntar tvillingar ...

Frukost ute på Kringlan, Gott, Billigt och Nära:-)




Jag erkänner. Jag köpte Hänt Extra idag på väg från förskolan. Jag väntade på min fina vän Paula på ett fik och det ÄR faktisk lite roligt att läsa skvaller ibland OCH jag kan säga att jag köpte den på grund av Första sidan!
Väntar Kronprinsessan verkligen tvillingar?? Jag ville veta ....


Klart hon gör, det står ju så:-).... !

MEN när jag sedan läste såg jag att det var Apor som Victoria fick fadderskap till i 30 års present som tydligen väntade tvillingar ..........


Dessa dök också upp i Tidningen ..


REA överallt! Men väldigt mycket utplockat ..



Apoteket är ett måste när jag e på stan ....





Mysigt att få gå runt i affärer i lugn och ro och kika. Det är inte ofta det händer!!! OCH idag var jag "EGO" kollade bara på saker som jag själv gillar och kläder till MIG. Annars går jag alltid direkt på barnavdelningen och "glömmer bort" "hinner inte" "orkar inte" gå och kika till mig själv.
Hittade lite smått och gått så nu känner jag mig nöjd igen (för ett tag) Finns det något bättre än att "shoppa" !!?



Dagens lunch, Mums! Länge sen...




Nu ska barnen hämtas

Hörs senare, Kraaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar