lördag 14 januari 2012

försäljning och lördag kväll ....

Blåsigt och kallt blev det när vi stod och hade utförsäljning idag på torget.... Det var bara Jane o grannkillen Oliver...



Vi andra gick in och tog en latte i Saluhallen så länge ... men sedan frös barnen så helt plötsligt var det JAG som fick stå ensam och sälja massa leksaker mitt på Östermalmstorg ....


Det var många Östermalmsdamer som passerade och tittade lite men som aldrig skulle stanna och köpa något begagnat .... Då skulle de skämmas :-)....
men inte vi .....

Hela eftermiddagen och kvällen har vi haft våra vänner hemma. Vi har ätit tacos och umgåtts ...
Annika, Mattias och Justin. Mysig lördag kväll !!






Förlåt för dålig bildkvalitet! Varje gång jag skulle ta en bild var min telefon borta ... som vanligt! Är det bara jag som är så förvirrad när det gäller mobilen... Jag har letat den och hållit den i handen och en gång hittade jag den till och med i kylskåpet .....
hmmmm , hur ska det bli när man blir 100 år. För jag är säker att jag kommer bli 100! Det känner jag på med:-)

KRaaam så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar