måndag 23 januari 2012

Kan varmt rekommendera ...

Hej igen:-)


Verkligen fått massa saker gjorda idag. Visst känner man sig nöjd då!! Jag har tvättat, handlat, bokat hamster...  varit på banken, hunnit städat barnens rum, varit på systemet (vet att det är måndag, men det är snart helg igen:-) och jag vill gärna ha lite vin "i fall att" ...

Blev verkligen glad när jag ser mina favoriter i hyllan på Hemköp !!! Förut har de inte funnits där vi brukar handla.

 Kan varmt rekommendera nu i förkylningstider!! Ingefära, kiwi och apelsin. Bland de nyttigaste vi kan få i oss! OCH den är SUPERGOD!!! men lite väl dyr: 37:- ....

Förstår NI varför jag fick visa legitimation på Systemet ..... ?!


Hittade när jag städade tjejernas rum och där blev de kvar ,,,,, :-) Hi Hi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar