onsdag 25 januari 2012

Blekta jeans med rejäla slitningar ....


Visst ÄR det härligt!!? Inga fler snäva, mörka smala jeans som man knappt får på sig utan att ligga ner ......


De slitna jeansen är tillbaka. Jag tror till och med jag har några sparade .... MEN ett problem är ju att de e alldeles för stora. Kan inte förstå att man köpte alla kläder så stora  .... Jag hade alltid L på allt, Jeans skulle sitta pösigt och ett skärp att dra åt i midjan. Jag hade massa kläder i storlek 42/44 och jag var inte ett dugg större då ......  Till och med luggen skulle vara stor. GUD så man "gnussade" och sprayade :-)
Ska leta fram bilder så ska jag visa hur "rolig" jag såg ut :-) !   OCH massa blå mascara gällde. Ha Ha



Kan dagen börja bättre:-) än att stråla samman med sina vänner!! Att få prata av sig lite från båda håll.. känns alltid skönt i hjärtat:-)



Nästa vän:
Vi träffades och åt lunch på ett "nytt" supermysigt ställe på Linnégatan. (Nummer 16)  Kan varmt rekommendera!! Massa levande ljus, smarrig mat och god latte. Kanske byts Kringlan ut snart ..... :-)



Kram så länge

1 kommentar: