torsdag 19 januari 2012

Godmorgon

Vi har sovit som prinsessor hela natten och inte vaknat en enda gång. Det var behövligt. Känner att jag börjar få lite ont i halsen och kroppen och jag har varken tid eller lust att bli sjuk nu !! Men det är bara att hoppas att jag klarar mig. Har ju haft någon som legat och hostat på mig hela nätterna. Jag har pratat med barn rådgivningen på telefon, Så himla proffsiga och duktiga och jag kan VARMT rekommendera att spara detta nummer i mobilen (08-320100) som har öppet dygnet runt! Julia piggare och ingen feber idag (36.6) SÅÅ himla glad man blir!!!!! Ingen förskola denna vecka men ändå ..... Som jag tidigare skrivit: "NÄR MAN ÄR FRISK HAR MAN 100 ÖNSKNINGAR men NÄR MAN E SJUK HAR MAN BARA EN" (det stämmer verkligen!) Idag är vi glada!
Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar