söndag 15 januari 2012

En lugn söndag !!!

Inga större förändringar ....
Min pluttis, skryttis, finis, Kompis e fortfarande hängig .. Vaknat och kommit upp 2 gånger redan ikväll fast hon bara sovit en timme:-( Inte mycket som hänt idag. Man blir verkligen seg då man är inne en hel dag!

Alla har ätit olika maträtter...

Så här såg min ut:-) Mums!


Efter en intensiv helg tycker jag att det är läge att komma i säng i tid om man går i skolan, eller hur!? För och nackdelar när "de små" lär sig att läsa och klockan.. Man KAN ju INTE lägga sig innan 8 tydligen ... Jo, det kan man säger jag om man är trött och man ska upp tidigt!
Nej, INTE innan 8! Så jag gjorde en fuling "igen" och ställde fram alla klockor en timme och DÅ var det ok minsann att lägga sig och trött var "man" och somnade på en gång gjorde man också ... Du ser:-)!



(men e viktigt att man inte glömmer ställa tillbaka dom innan man själv somnar...)


Jag ser det inte som att luras, jag ser det som att "hjälpa" Ser fram emot en måndag morgon där alla är på bra humör:-)!


Ha en skön söndag kväll
Kraam

1 kommentar: