fredag 8 juni 2012

Snygga naglar och massa annat viktigt i livet ....


I dag blev det jeans både uppe och nere:-) När jag var liten gillade jag inte jeans, men OM jag någon gång ändå hade det så hade jag mina färgglada strumpor över byxbenen... Det kunde vara rosa, gula, blå eller det som passade dagsformen:-) Nu ääälskar jag jeans!

Träffade upp en god vän inne i Saluhallen och fikade. Vi pratade om lite jobb och allt skit som hör livet till ...

Kolla in gubbarna bredvid... De njuter av det fina vädret och pratar nog "affärer"..    Maria och jag jobbade i hop på senaste mässan jag var på. Och vet du vad. Jag fick nya "läsare" på Nordbyggmässan... bara så där ändå, hi hi- SKOJ!!

Till något HELT annat:
Läste om nya trenden bland naglar. Nu är jag ute igen ....  Nu är senaste spetsiga naglar och gärna massa färg. Inte min smak, men som vanligt är jag "seg i starten". Kommer nog om några månader:-)

Mina e inte alls spetsiga och inte alls mycket färg heller men jag gillar dom ändå :-)! Visst är det skönt och underbart att man kan gilla saker med sig själv, det är inte särskilt rätt att säga, jag vet. Men man ska hålla sig till fakta ...

Kraaam så hörs vi till fredagsmyset, Jag längtar redan:-) !!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar