måndag 18 juni 2012

Mysigt ,,,



Maria tyckte att jag fått till det rätt rakt ändå:-) ... så jag fick inget skäll. Skönt! Frissans mardröm e väl när man klipper, fixar & trixar själv. Dels tjänar dom ju inga pengar heller ... Vet inte hur många misstag man gjort när man försökt få till det själv. Resultatet har blivit både gult, orange, grönt och grått:-)


Nu har mina små bara en dag kvar att gå, sedan blir det ledigt fart fram till slutet av augusti. Första tiden ska det bli väldigt lugnt, bara vara och inte många aktivitet alls. Det behövs nog! Man måste ju inte göra saker hela tiden! Nu ska de få känna på ledighet- vila, fiska, sova längre, roa sig själva, vara i skogen, leta mask, lukta illa, picknick på en stubbe, cykla på grusvägen.....
När vi gjort allt och inget under några veckor är det kanske läge att hitta på saker igen.. Men det är så lätt att man hela tiden hittar på aktiviteter och förflyttar sig från ställe till ställe bara för vi tror att det måste hända saker varje vecka, varje dag och varje sekund ..... Nej, nu vill jag spendera mer än en vecka på samma ställe i sommar!

Vi har köpt en stor ny matta idag. (5 x 4 m) Min sambo gillar inte mattor, men jag tycker det e "mysigt" och gud så härligt mjuk den är!


Och fin också.... den har till och med varit med på programmet solsidan... hi hi  OCH "passar till mina fårskinnstofflor..."


Den ändrar färg och skiftning efter humör och jag känner mig väldigt nöjd (som fick in en sån stor matta i vårt hem:-) tillslut ....... "Skam den som ger sig"


Kraaaam





1 kommentar:

  1. SNygga du som alltid! och snygg matta! Blogg"fan"

    SvaraRadera