lördag 2 juni 2012

Min fina "date" ...


Finns det dåligt väder eller bara dåliga kläder .... ?? 

På med regnhatten och gummi stövlarna och iväg! Och klart att mina två allra bästa vänner fick följa med !



Mysig kväll på restaurang, med god mat och trevligt sällskap! Tjejerna tyckte stället var super mysigt, jag med. Första gången vi gick just hit... Fick en känsla att man befann sig utomlands, satt bland blommor och palmer, massa mysig belysning, kuddar och inredning i thailändsk stil ...



Katrin och jag hade en del att prata om eftersom det var väldigt länge sedan vi sågs nu igen.....kom på när vi var på plats att all "make up" hade jag glömt hemma, ha ha ...

men det funkade bra ändå:-) Söta Lisa hade skoj med Jane och Julia men ville såklart tanka lite trygghet hos mamma mellan åt... Lisa fyller snart 3 år och är dotter till Tomas Brolin, rätt så lika faktiskt:-)



De busade och hoppade tills det var dax för oss att "vingla"hemåt efter ett par glas vin:-) ...

Barnen somnade väldigt tidigt ikväll, så här såg det ut när jag kom in i vardagsrummet efter att ha bäddat upp lite överallt ....
Julia hade somnat på vår "fot puff"  Då e man trött:-) ...

Sov gott så hörs vi i morgon igen
Kraaaaaam

1 kommentar:

  1. Vilken fin date Kin, önskar man fått vara med er mysiga mammor och barn. Mysigt påhitt i det tråkiga vädret.

    SvaraRadera