tisdag 19 juni 2012

En helt vanlig tisdag:-)


Blev paff när jag vaknade och var inställd på soligt och varmt väder. De hade ju "sagt" det :-) Det småregnade och när jag gick ut på balkongen kändes det som en vanlig september dag....
Men några timmar senare skiner solen och det är helt ok ute!


Det kan ju bara bli bättre nu de kommande månaderna, eller hur! Tänk om man visste i förväg, då skulle jag absolut se till att komma iväg en vecka utomlands i augusti OM inte det varit en varm sommar, men då skulle säkert alla resor till "värmen" vara slutsålda ... Vi längtar ju så efter de här härliga varma soliga dagarna hela året!



Nu har vår söta hamster fått sommarfint:-) också, och vem har sett till det .... jag har pratat och berättat för honom att han kanske kommer få det lite långsamt i sommar men han tyckte det var helt ok. Ingen annan hade frågat honom sa han. Jag förklarade att Jane älskar honom över allt annat men att hon hellre leker med sina kompisar och på dagarna går hon i skolan....  hmmmm, hur förklarar man mer så han ska förstå ??


Jag sprang iväg och köpte en sten till hans bur (i fall han kan läsa också....) Hi Hi  Finns massa fina, roliga stenar och mycket mycket mera på Drömhuset !!



Kraaam



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar