fredag 1 juni 2012

Final och lite till ,,,


Det finns en enda fördel med detta hemska väder, Man kan utan dåligt samvete vara inomhus, krypa upp i soffan med täcket och titta på tv!!

På väg från förskolan, att de alltid hittar de största vattenpölarna:-)....
Jag märkte när vi var nästan hemma att jag hade på mig dessa på fötterna.. det har hänt förr och kommer säkert hända igen..


Ingen sa något (så klart)! Hade jag sett någon springa runt såhär hade jag sagt: öööö, eller kanske något mer hövligt, Ursäkta, kolla in dina fötter eller nåt. Hur är det egentligen? Varför kan vi inte säga till om någon glömt peta sina tänder när de ätit sallad med oregano eller dill... luktar illa, satt tröjan ut och in, bajsat på sig utan att märka det eller vad det nu kan vara !! Vi kan stå och prata utan att ens säga något, snällt? eller "ojust"?

Vad spännande det ska bli ikväll, Finalen av Lets Dance. Jag hejar på båda paren! Tror det är dagsformen som avgör i kväll!



Hoppas jag orkar hålla mig vaken!! Känner mig inte sådär hundra i kroppen och halsen:-( Fryser och ögonen svider, Fy! Jag skyller på vädret...

PS. I dag e tydligen barnens dag (1 Juni) !? vad det nu innebär ... Ds

Kraaam så länge

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig bild på Julia!
    I know the feeling med att traska iväg med de fina blå tossorna på fötterna, inte kul! Och jag håller med, visst är det märkligt att ingen säger till... är det så jobbigt, eller vill folk att andra ska göra bort sig. Inte vet jag.
    Trevlig helg!
    Kram Pirjo

    SvaraRadera
  2. Bra....då behöver man inte smutsa ner stövlarna Kin. En bra uppfinning som ingen annan tänkt på. Kram

    SvaraRadera