tisdag 12 juni 2012

Hår, naglar och lite till skvaller :-) ,,,


Jag bröt av min nagel och fick såå himla ont:-( fick komma direkt till min snälla Danielle som jobbar på salong Fridas som ligger tvärgatan från oss... /Grev Turegatan 25.
Stolen bakom mig satt Shirley Clamp. Jag känner henne inte alls så man ska inte säga något om personer man inte känner, men OJ vad hon SNACKAR .... högt, och mycket och hela tiden!! Jag fick veta allt om hennes ämnesomsättning och att hon kissar massa eftersom hon dricker så mycket vatten och att hon äntligen tagit tag i sin egen kost och träning mm mm mm, ändå lyssnade jag inte! Tur det var "bara jag" som satt där som inte säger nåt till nån (mer än till er ...) Hi Hi

Väl hemma har eftermiddagen gått åt till Janes hår, vi började klockan 15.15 och var klara 19.15 ...  Phuu ... men det blev fint, lätthanterligt och väldigt skönt tydligen, så det var det värt!









 En knut på huvudet med mängder av inpackning!
 Blev tyvärr ingen bild efteråt men det kommer i   morgon ..

















Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan bli lite "brun:-)" förhoppningsvis!! Kanske får du se före och efter bild lite senare,
Stor Kraaam

1 kommentar: