torsdag 14 juni 2012

Avslutning och Filippa Reinfeldt :-)


Vi lämnade på skolan klockan 10 idag. Alla är verkligen fina och så förväntansfulla. I dag är det avslutningsdagen med stort A. Hela skolan F-9an slutar.
Sång och musik i Kyrkan och sedan tårta på skolgården, SEN ingen mer skola förrän augusti...



Här dagens outfit. Vit klänning med lite guldtrådar i ... kofta med "guld fjärilar på" och ett guld hjärta från mormor. Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig än. (som vanligt..) mer än idag får det bli klackskor:-) Det "ska" hänga en vit klänning i min garderob någonstans ... måste leta:-)

                                                             I bilen på väg till skolan



Kunde inte låta bli att ta en bild på detta på väg från Dagis på morgonen. Jag tror inte på detta för fem öre !!! MEN det säljer nog .....


Kraaaaaaaaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar