onsdag 13 juni 2012

En glad 23 åring :-)!


Sprang in en sväng på Zara på förmiddagen eftersom jag var ute efter en kofta till Jane men hamnade i stället i en provhytt .... Såg mycket snyggt jag skulle velat köpt, men som tur var hade jag ont om tid:-)

Denna röda söta/snygga klänning hade jag kanske köpt om den varit LITE längre ... Halva rumpan syntes ju, det måste väl vara meningen att ha något under !?


Gillade även denna, men jag blir så axelbred när det är axelvaddar, även om jag vet att det är "inne"....

Det jag köpte var en kofta till Jane med söta små guld fjärilar på och en beige tröja till mig själv som jag satt på mig när jag kom hem (se nedan)




Vi tog en taxi till Kungsholmen för ett möte med Herbalife som jag tidigare berättat om.


Produkter som ger all näring, vitaminer och mineraler kroppen behöver så om man slarvar med mat, inte "hinner" äta eller vill ha ett bra mellanmål kan detta vara ett bra alternativ.
Mina mått 1,67 lång och 59 kg
De tog ett test på mig där dom kollade allt från kg, benmassa, vatten i kroppen, muskler, fett mm. Mina värden såg mycket bra ut och min Metabolålder (ålder inuti kroppen) är som en 23 åring:-)!

På väg hem från Förskolan var det fullt ös på gatorna. Musik som spelas högt och massa "ungdomar" som skrek och sjöng och sprutade allt från öl, vatten på de som gick på gatorna .... (jag skulle passa in där som en 23 åring ...) HiHi




Istället fick jag gå nedanför med en trött men ändå glad 3 åring som cyklade hem i väldigt långsamt tempo.... Efter halva vägen fick jag som vanligt bära cykeln och skjuta vagnen med en trött tjej i. Inte så lägligt med vita byxor .....


Nu hoppas vi verkligen vädret håller i sig i morgon då vi ska på avslutning. Först i kyrkan och sedan skolgården med tårta och lite mingel. Tänk vad ett år går fort, snart e jag 24 redan:-)

Kraaam så hörs vi senare


1 kommentar:

  1. Zara gick i konkurs här o Sundsvall...jag gillar verkligen Zara.. Det finns fina o bra kläder till bra priser.

    SvaraRadera