torsdag 19 februari 2015

Hur ser du ut ???


I dag fick jag frågan att börja jobba extra i stallet :-) .....   Vad gör du annars ???
Jadu... jag gör lite allt möjligt! Nog för att jag älskar hästar, jag gillar att "hänga" runt i stallet och till och med kan jag erkänna att hästbajs luktar helt Ok! De som inte e hästfolk vet inte vad jag snackar om, och det kan jag förstå!!


Här  är jag när jag var runt 6 år och red på en svankryggig Nordsvensk som hette Gönsti :-) Jag kommer väl ihåg att hennes hovar var så tunga att jag knappt orkade lyfta dom! Jag drog i hovskägget och tillslut lyfta hon ....
Så synd att man inte har lika mycket bilder från den tiden som våra barn kommer ha när de blir stora. Nu fotas det ju hela tiden (eftersom mobilen glömmer man ju sällan hemma:-)



I morgon är det fredag igen. Sista dagen innan sportlovet. Är det meningen att man ska sporta då eller ...
Vi kommer få besök på eftermiddagen av ett team. Fotografering, smink och lite bilder tydligen. Mycket mera vet jag inte än:-) Det är inte mig de vill komma åt om jag säger så,,,,,
Här är sidan till Angela som är den som ska fixa mig i alla fall, spännande! När jag fick frågan :
- Hur ser du ut?? Långt hår? Kort hår? fick jag tänka till mer än EN gång och sen vart svaret: Jag vet inte, jag skickar en bild:-) haha



Ses i morgon !!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar