lördag 9 mars 2013

Tvätt :-)


Vill så gärna se "mello" men min kropp och ögonen säger något annat! Orkar inte :-( tyvärr! Ska lägga mig i sovrummet och kika lite få se hur många jag hinner se innan de blå åker igen:-) Barnen bad om att få sova strax efter 18 men lite godis så blev det 19.30. Då var "vår" tid halv 2 på natten, bra gjort!

Båda barnen har haft en kompis här hemma och lekt, Filippa och Gustav, jag har tvättat 6 maskiner och packat upp allt .. Skönt när det är klart!



Middag åt vi första gången klockan 13 eftersom vi åt lunch 07.30 ....... Nu hoppas jag tider, rutiner och sömn funkar bättre i morgon!
Känns helt ok att vara hemma faktiskt. Måndag ska jag framkalla och sätta in massa kort från Thailand i ett album som vi köpte på flygplatsen med en elefant på. Roligt att ha lite bilder, inte bara i mobilen....

Här e en av bilderna jag tog innan vi åkte iväg på vår två veckors semester, hade nästan glömt:-) Ops, börjar bli gammal!


Sov Gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar