måndag 25 mars 2013

Packning ...

Kväll igen...!

I morgon tisdag åker vår resväska till Dubai på en spelning:-) ,  Så jag har haft fullt upp idag kan jag säga .... Vi åker i slutet av veckan eftersom vi inte vågar fråga "ledigt" på skolan ......

Jag måste googla, vet inget om landet mer än att det är tre timmars tidsskillnad, men ställer vi inte om våra klockor i helgen? I så fall blir det bara två, skönt! I Thailand var det sex timmar och det tycker jag var lite på gränsen!

Vi kommer resa med ett varsit litet handbagage jag och barnen och resan tar ungefär 6,5 timme och vi kommer till Dubai mitt i natten.





Sov gott


4 kommentarer:

  1. Dubai är en jättecool stad. Skulle gärna åka tillbaka! Lite avis är jag nog ;-). Ha det gott! Kram Pirjo

    SvaraRadera
  2. Å men jag älskar DUbai, hade nyligen en gästbloggare om Dubai, spana in mina gästbloggar och bläddra tillbaka till början av feb så¨får du en massa tips. Dubai är fantastiskt, hur länge ska ni vara där???? skiljer bara 3h, solen är stark, kraaam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Lina, ska kolla på alla tipsen senare!! Vi blir bara knappt en vecka... Kraam

      Radera