måndag 25 mars 2013

Förhållande o Resa


En ny blogg jag inte vet varför jag plötsligt följer är Martin Melin ....   Tänk att så många går skilda vägar, varje dag hör jag någon ny som tröttnat. Så himla tråkigt! "De har blivit bästa vänner så det tar slut?" .....
Går inte alla förhållande upp och ner hela tiden?! Eller har jag missat hela grejen? Är det alltid när våren kommer då man vill ha en ny vår-garderob och samtidigt en ny partner som har allt det där och uppskattar en så mycket som man önskar, alltid är på topp och aldrig gnäller:-)
Oj, då ska man byta vart femte år då, kan jag tycka ...  Så nu efter 12 år bryter vi upp!!



Men vi är som sagt bästa vänner (hihi) och kommer åka iväg över påsken, Dubai väntar. Nu är det bokat och ska bli toppen! Alban åker i morgon tisdag och jag o.tjejerna åker iväg på Söndag så vi slipper åka samma flyg och bråka hela tiden:-)

Så klart skämtar jag, (egentligen ett dåligt skämt) jag vet .....  men det ska bli skönt att åka till värmen igen!


Stor KRaam




4 kommentarer:

  1. Du skriver så bra. Följer din blogg varje dag och gillar den skarpt! kram från lilla jag

    SvaraRadera
  2. Kin! Skoja inte så. Höll på att dra i väg ett mess till Laban. Kram på er. //Menne

    SvaraRadera