onsdag 20 mars 2013

TV


Varför satt jag mig här vid TV:n. Ett bra program, intressant ämne (stress..) måste bara titta! och jag som tänkte lägga mig supertidigt!
Barnen somnade tidigt och jag har fixat allt inför morgondagen. Jag verkligen hatar att stressa och ännu mera på morgonen därför ser jag alltid till att kläder finns framme, väskor med läxor och gympakläder är packade. Vantar och mössor får inte heller vara borta presis när vi ska gå iväg på morgonen för vi har inte tid att missa bussen till skolan.  Sedan promenerar jag och Julia till dagis.
Vi har oftast turen att hjälpas åt på morgonen och ta ett barn var eftersom de börjar olika tider och ska till olika håll, men nu är jag ensam med barnen några dagar och då är det smart att planera:-)




Syns i morgon!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar