lördag 23 mars 2013

Hemma dagis :-)



Sex barn och några vuxna, så har vår mysiga dag sett ut tills bara för några timmar sedan. När alla går blir det så otroligt tyst och skönt... Haha (skämt!) TOMT!

Blev glad när Julia äntligen hittade någon annan hon kunde få sminka än mig!! Justin sitter så snällt och vet inte vad han gett sig in på ....



Jag har haft en liten fundering en längre tid (på allvar)  att öppna ett eget "helg dagis" enligt följande:

Här kan du lämna dina barn (blöjfri) i trygga händer några timmar medan du själv lugnt kikar runt i härliga exklusiva butiker här på Östermalm. Du hinner kanske till och med en god latte. Har du riktigt tur tar även dagmamman ut ditt barn på gården så de även får frisk luft någon timme och lär de cykla utan stödhjul medan du själv avnjuter en god lunch inne på Tures!
Pris per timme: 500:-
Du kan själv gå in på nätet och boka (max 4 timmar per barn) och är fältet fullt är redan åtta barn inbokade:-)......



Nu ska jag krypa ner med Julia och sova. Det är bara hon och jag hemma och jag har sagt att vi tidigast får kliva ur sängen 8.30, vi får väl se hur det går ....  :-)



Sov SÖtt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar