torsdag 7 mars 2013

Lite sorgligt....


Svårt att beskriva dagens känsla då vi gick till dagens  frukost som även var den näst sista. Imorgon efter lunch åker vi hemåt :-( ....

Inte en chans att vi kan lämna hotellet och alla kompisar idag sista hela dagen!
Imorgon åker vi hem tillbaka till kalla men ändå härliga Sverige. Skulle lätt kunna stanna några dagar till!
Här är allt fuktigt hela tiden och tvättar man kläder o hänger ut tar det någon dag innan det torkar.. Lika med håret som i och för sig bara fått tvättas ett par gånger...  Ingen smink på 2 veckor mer än mascara en kväll...  Det kallar jag semester!

Jag har gått på stranden och hittat massa snäckor och samtidigt försökt bättra på brännan,  snart e det kört:-)  Jag har ingen aning om vind och väder hemma i Sverige.  Har försökt koppla bort allt sånt.


Inget mer miniland och Lollo som alltid finns där...  Vi kommer sakna men ändå blir det liiite
skönt att komma hem.. Jag kan varmt rekomendera detta ställe OM du åker med barn,  inte annars.. Barnen har alltid saker att göra! De kan rita, titta på film, vattenlekar o sång helt gratis och jag tror man även kan betala för barnvakt,  skattjakter  osv  men det hade  inte vi.




Har man barn med vagn är Happy Baby perfekt att boka! Här har du till och med egna solstolar, en grind och känslan av en egen trädgård med pool precis utanför:-)

Nu e sångstunden slut så jag måste nog gå ut i värmen igen. Ser inget då man sitter ute och försöker blogga:)

KRam så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar