fredag 22 mars 2013

Lycka ÄR ...


I dag var det svårt att komma upp i tid för "vissa" som till och med var vaken i går kväll när jag kom hem ...  SÅ vi lyxade till oss och tog en taxi till skolan och sedan en promenad till dagis. Detta gjorde att vi fick 20 minuter extra på morgonen och det var värt dessa 100 kr ...  !!
jag kan ju säga så här:
-Jag har aldrig under alla mina skolår åkt taxi till skolan. Jag och Kristin gick själva hela vägen till skolan ...

I eftermiddag tänkte jag att vi ska fixa lite påskris så jag har letat fram lite pynt sedan förra året. (Inget vatten för jag vill inte att riset slår ut och jag vill ha det hela påsken och kanske ännu längre..)








Bilder från igår kommer så småningom hoppas jag! Fotografen har inte mailat mig dom ännu, men så fort jag får några bilder ska jag självklart visa dig dom! Kläderna jag visade (4 olika byten) kommer från en butik inne i Sturegallerian här i Stockholm. Om du klickar HÄR ser du vilken butik det är ....



Vi ses senare, KRaam
xxx






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar