onsdag 30 maj 2012

Tips på god och enkel mat !!


I dag blev det en SUPERENKEL lunch som tog 10 minuter att göra! Det var första ggr jag gjorde denna men nu i efterhand kan jag säga att det var inte sista gången .... 
Samtidigt fick jag besök av Annika som hade vägarna förbi och hade hon bara gått förbi hade jag nog blivit lite små sur ....



PS. Bilden e inte från idag... men den e från ett annat trevligt tillfälle, nämligen då Annika fyllde 30+ Ds

Till ämnet!!

- Bandspagetti
- Gröna ärtor
- Skinka (skär i bitar)
- PastaSås
salt & peppar



Blev mums och gick snabbt! Själv tog jag rätt många gröna oliver också men det kan "hoppas"...

Nu ska Julia och hennes bästis hämtas på dagis:-)  Se om de kan hålla sams, det är lite olika. Konstigt, de leker hur bra som helst på förskolan men så när de kommer till varandra är det mitt, mitt, mitt och ÄNDÅ tjatas det varje dag att de vill komma hem till varandra och leka ?? Det har faktiskt gått bra också och hoppas det är en sån dag idag:-) !!

Kraam

1 kommentar:

  1. Tack för superbra recept. Gillar lätta snabba rätter, bra att ha i bakfickan nu när man ska vara i sommarstugan och det alltid kommer någon på spontanbesök. Flera sådana recept önskas !!!

    Ha en trevlig vecka/Hälsar E

    SvaraRadera