lördag 26 maj 2012

Massa roligt !!

I bilen på väg till festen:-) Strålande sol men några grader mindre än igår ... Och nästa vecka ska det tydligen bli kallare igen, hoppas de har fel !!!

Ingen idé att ta på klänningen innan festen börjar och gästerna kommer. Vi var ju på plats några timmar innan ... Kolla in min "polska utväxt ..." måste nog fixa till mitt hår snart, men det sägs ju vara inne med mörkare hårbotten nu, se bara på "Lets Dance Molly ..... "

Barnen hade såklart många kompisar på plats som vi tyvärr träffar alldeles fööör sällan !! Bara några gånger per år, fy vad trist när jag tänker efter! Men barn e barn och helt underbara, de leker ändå som de sågs "nyss" ...

Vi har så klart haft en supermysig eftermiddag och kväll med trevligt sällskap, god mat, super väder och massa presenter mm

Här Huvudpersonen själv och jag som e gudmor till och med till fina Misan

 
Solen sken så mycket att våra ögon knappt syns ...  Kolla in tårtan, så himla fin OCH god !! Mums




Här min snygga pappa som hittade en snygg hatt:-) Ingen bild på min mamma som man såg skymten av varje gång man passerade köket ...


Min första bästis Kristin som jag lärde känna när jag var 5 år var på plats med sina barn. Julia och hennes Alma lekte så bra med varandra.


Mina kusiner och deras familjer var självklara gäster. Vi har inte stor släkt men när det väl är något så kommer ofta alla som kan! Här två supertjejer som skulle kunna vara mina syskon, Therese och Jejja

Micke hade klippt gräsmattan men missat några maskrosor som barnen fick springa och plocka:-) ... och Oscar ville spela Badminton :-)



Jag vill också va med skrek någon,, men vi hann med att ta en bild. Jane gillar att vara själv med mig ibland, men tyvärr är det sällan det händer ....



Nu håller vi tummarna för Sweden !!!

Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar